Jordgubbarna!

Jag köpte ju jordgubbar på ica igår, skulle ge dom till Jocke, men glömde helt bort det!!
Han sov på soffan när jag kom hem från Åsa, så jag satte igång och rensade och sorterade bland mina "pyssel grejer". Jäklar va saker jag har! haha... Men de e ju kul å hålla på med sånt, så!:) Ska snart ta och fixa mitt nya scrapbook album, sätta in lite kort osv!
Ringde HP på lunchen, datorn är klar, och finns på ICA imorgon, så det va bara att hämta ut den! Jävligt bra!

Fick veta en tråkig nyhet idag, min lilla farmor (min biologiska) avled i sömnen, den 1:a maj.... :( 
Vila i frid!

Kommentarer
Postat av: melina

Tråkigt gumman:(kram

2009-05-05 @ 14:01:22
URL: http://memmzan.webblogg.se/
Postat av: Erika

Jobbigt det är när sånt här händer speciellt om det är någon som st´år än nära. Tänker på dig pusss

2009-05-07 @ 12:10:33
URL: http://erikastugard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0