Busväder

Det regnar och blåser ute idag... Perfekt väder för att lägga sig i soffan och läsa! :D Det är nog min plan idag... Det är bra med regn, då slipper man oroa sig för att gräsfröna torkar! haha...

Igår, när jag kom hem från jobbet, så lagade vi mat, och sen gick vi och tände ljus och lämnade blommor för att hedra Kjell... Det var fint där, utanför hans port, många vänner var på plats och hade tänt ljus och lämnat blommor...

Efter det körde vi ett par lass, och sådde gräs på gården.. Inte klart än, men baksidan är nästan klar!
Marita lovar fint väder till helgen, så jag håller tummarna för sol!

Helgen blev lyckad, mycke folk på marknaden och många hemma hos oss och åt hamburgare. Dansen va skoj, blev några sväng om  för min del faktiskt!

Söndagen städade jag efter festen, och när allt var klart satt jag i solen och läste...

Jävligt bra böcker alltså, Sara! Snällt att du lånar ut! :)

Inte länge nu kvar till semestern! Skönt!

Kommentarer
Postat av: sara

ja självklart. men lite varning för 4. jag håller på att läsa den nu och jag tyckte inte riktigt om början.

2009-05-28 @ 09:04:19
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Trottle

Klart ni ska resa utomlands. Det finns ingen semestervila som den är utomlands. Så åk o andas ut, det tänker jag göra.



När du kommer hit på semester så ska du få åka bil!

Å du, ta gärna med dig D! ;) Vore kul om du, Jocke o D kunde vara hos mig bara för en helg. Jag har bäddsoffa. :)

Miss u darling! Puss.

2009-05-30 @ 00:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0