vilken helg!

Nu har alla mina tjejer åkt hem igen... :( Men jag hoppas att vi ses snart, och att dom kanske vill komma tillbaks! ;) Thove och Lisa åkte igår, och Netten och Lillis idag...
Har haft en kanonhelg, roligaste på väldigt länge! Vi har åkt skoter, varit på krogen, ätit god mat, druckit drinkar, ja det har varit kanon! Tack för att ni kom raringar!
Och tack för alla presenter jag har fått!!!

Nu ska jag passa på att städa och tvätta, är ju ledig idag! :D

Sorry att det blev så många bilder.... :S

Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha tog du med den där bilden när jag står upp på det där lilla "bordet",den e ju såå ful hahaha. Det var en kanon helg!! Jag kommer verkligen upp så snart jag kan igen. Stor puss tack för allt!!!!

2009-03-30 @ 21:38:56
Postat av: Jenna

Haha tog du med den där bilden när jag står upp på det där lilla "bordet",den e ju såå ful hahaha. Det var en kanon helg!! Jag kommer verkligen upp så snart jag kan igen. Stor puss tack för allt!!!!

2009-03-30 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0