Soligt ute!

Idag är det kanonväder! Man skulle ha varit ledig och suttit på baksidan och solat i en snödriva! Känner att jag vill sola solarium nån dag, jag känner sig så blek nu...:S
Igår kom svärmor och svärfar och skottade hos oss med traktorn! TusenTack! Det fanns inte en chans att man skulle orka skotta för hand, all snö och is som rasat från taket!
Kollade även på Linda Rosings program på 5an, hon är ju helt blåst! Jaja, släng ut dom som verkar vettiga (syftar på han som åkte hem i gårdagens program) och spara idioterna som inte bryr sig, och lillpojken! När programmet började va jag helt säker på att det va Niklas(hette han så?) som skulle vinna hela skiten, han verkade vara jordnära, hade barn, och verkade vara snäll! Men nehe... Nu undrar man ju om det kommer bli lill-Hugo som kommer att bli kvar till sist? Han verkar ju vara såå otroligt barnslig, en riktig fjant! Ojojoj... Ja, Linda kommer nog att vara singel resten av livet!
Nu ska jag snart hem på lunch...
Madde tyckte att jag va dålig på att blogga, antar att hon menar uppdatera, men här är beviset, har ju inget vettigt att skriva! hahaha...
Helgen, ska jag nog på bandy-matchen, och ev på nornan sen! Lördag, jobbar jag 10.30-15.30, och på kvällen ska jag vara hemma med min baby,mysa och kolla på melodifestivalen!
Ska även lämna bort datorn till Knasen ihelgen, så jag hoppas han kan fixa den!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag var också helt bombis på att det var Nicke som skulle kamma hem Linda Rosing, men icke!

2009-03-12 @ 18:39:46
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0