Snart långhelg!

Usch, nu vill jag gå hem, ringer jättemycket, och jag känner mig stressad... Måste hem och fixa klart smörgåstårtan, och fixa marängtårtan som svärmor var så snäll och gjorde till mig!
Pratade nyss med Lillis, dom var redan i Huddik, så dom är nog här redan vid 19! KUL!
Fick en pressi av baby imorse innan han stack till jobbet, fick välja 2 saker nästa gång vi åker till Sundsvall, fick välja vad jag ville... Systemkamera kanske?? :D hehe... Nä, vi får se vad det blir! Ska nog dit snart iaf, måste handla fläkt och badrums skåp till lägenheten...
Gick upp tidigare än vanligt idag, duschade och fixade lite hemma... Det händer inte ofta, att jag går upp tidigare än jag behöver på veckodagar!

Nu är det snart slut på dagen, 1 timme och 45min kvar till min långhelg! Ledig imorgon och måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0