Sms

Sms från Åsa&Reine under dagen:
"godmorgon har du släppt ut murre ring mig sedan har grejor i kylen"
Ringde upp och sa att J släpper ut Murre..

Fick sedan:
"hejsan bullar i frysen festisar i kylen"
Jag varade:
"Okej, hur många bullpåsar ska jag ta med?"
Svar:
"hm. jag vet inte hur många påsar som finns alla festisar"

Efter ett tag fick jag ett till:
"kexchoklad"

Det är visst inte bara min storasyster som struntar i att lägga in ?.,!  i sina meningar. =)  Det blir lixom lite kul när man läser, speciellt när man läser högt, då allt sitter som ihop! Det tycker iaf jag, jag kanske är ensam om det? Det blir som lite extra...gulligt!

Snart bara 4 timmar tills färden mot Åkersjön startar!!! Jag hoppas verkligen på att solen tittar fram!


Kommentarer
Postat av: Trottle

:) Såna sms har jag oxå fått nån gång.. Dom är lite knepiga, men charmiga.

Hadä så träävligt i vinterlandet!

Pöss

2009-03-06 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0