Sjukling..

Förkylningen har tagit över min kropp mot min vilja! Har nu legat hemma i 2dagar och jag är less! Jag vill bli frisk och pigg igen! Orken har försvunnit, kroppen orkar ingenting, och hostan har gett mig kramp i magen och ont i halsen! Jag har nog även blivit beroende av nässpray, utan det skulle jag inte kunna andas!
Är det någon mer som har märkt att det bara är skit på tvn på dagarna? Har snart läst ut min bok... Jag hoppas att jag orkar gå till jobbet på torsdag iaf, jag vill bli frisk och kry igen!!!



Hoffa är iaf glad att jag är hemma!

Kommentarer
Postat av: melina

Krya på dig!!hoppas du är piggare så du kan haka på imorgon:)kram kram

2009-03-18 @ 22:33:28
URL: http://memmzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0