Onsdag

Dålig uppdatering har det varit, har inte haft tid, eller lust att blogga på ett tag...
Igår var jag som sagt väldigt arg på Hoffa! Han som varit så duktig och låtit bli lampan, förstörde den helt igår... :S
Får försöka leta någon stor golv lampa i plast/glas ist... Vi har/hade ju bara den lampan i den delen av rummet, så det va inte så bra... Men, men... Usch jag va på så dåligt humör igår efter det, men Jocke gjorde mig glad igen när han kom hem på kvällen! Det är tur att jag har honom!!! ♥

Snart är det helg, och jag har mina söta vänner här! Det ska bli så kul! Funderar på att åka skoter på lördag och sedan åka till stan och äta middag och gå på Plaza! Jocke och några till hänger nog också med.
Ikväll ska vi fixa smörgåstårtan, och städa lite mer här hemma! Bytte gardiner igår, i vardagsrummet... Det var nog dax att ta bort dom röda "julgardinerna"! Ska även fixa iordning sängar till Lisa och Thove och ställa i lägenheten, tänkte även försöka hänga upp gardiner där med, så det blir lite mysigare! Jeanette får sova i gästrummet, och Angelica skulle sova hos Åsa.
Det blir nog bra de här!
Det har nu varit strålande sol ute i två dagar, och jag hoppas det håller i sig till helgen!

MMS

Bild från i söndags, Daniel och barnen på isen och pimlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0