SOL

Japp, fint väder idag igen!  Jag hoppas att det är lika fint på söndag! Då kanske man skulle prova på att åka lite längdskidor! Haha, undra hur det skulle gå, har inte åkt sen jag va liten... Så pass liten att jag inte kommer ihåg det!
Får nog räkna med att jag ramlar ett par gånger!?!  Men va gör man inte, Jocke ville ju så gärna att jag skulle åka med han. Det kommer nog att vara första och sista gången han vill ha med mig, kommer bli tufft att hålla hans tempo! Haha...
Imorgon är det fredagen den 13 igen! 2månader i rad! Det är väl inte så vanligt? Farsgubben min, har alltid haft sådan otur när det har varit fredagen den 13, en gång minns jag han skar upp hela handen,eller var det tummen??, och en gång gjorde han illa sig på jobbet och fick ett jack i pannan! Jag har iaf för mig att det var just den dagen, fredagen den 13....

Idag är det 2 veckor kvar tills Lillis och Jeanette kommer hit (och även min födelsedag)!
Och imorgon är det 2 veckor tills Thove och Lisa anländer!
Om nästan 1 månad är det påsk och då kommer Maddis m.fam, och kanske resten av min familj!
Mycket att se fram emot!

MMS


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja jag hoppas på ett trevligt skoteräventyr om vädret tillåter. Har köpt en ny kamera så jag kan ta en massa fina bilder!!!! PUSS

2009-03-12 @ 15:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0