Jobb

Japp, nu sitter jag på jobbet! Inget samtal än...

Vaknade kl 8 (!) imorse, och va pigg och kunde inte somna om! Rätt skönt ändå att kliva upp tidigt! Vid 9.30 gick jag och Hoffa hem till Åsa och Reine och hälsade på! Hoffis blev nog lite rädd för björnen (Murre) som låg på trappen och surade! Hehe.. Hoffa va inne och spanade runt en stund sen gick vi hem igen!

Kvällen igår va så jäkla kul! Bandy matchen slutade oavgjort mellan räddningstjänsten och företagarna, och det va väl tur!:D
Gick sen ner på nornan och åt tacos, och umgicks med härliga människor!  
Vi dansade och drack cider! Jag,Marita och Sara buggade och hade skoj!
Dansade styrdans med Mange och råkade knocka Erika, SORRY, de va inte meningen! :) 
Ja, de va en riktigt lyckad kväll, och jag och baby gick hem i skaplig tid!  Som vanligt glömde jag kameran hemma...

Jag glömde min bok hemma, så J skulle ta med den hit, han skulle lyxa till det med att smacka skoter idag! Det är ju KANONväder ute! Solen skiner och temperaturen ligger runt nollan!

Snart kommer denna sötClaris och hälsar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0