Bandy och AW på nornan!

Idag var det extra svårt att kliva upp från sängen, var tjock i halsen, och frös som fasen.... Men jag tog mig upp, och det känns lite bättre i halsen nu efter några koppar te!
Pratade med Maddis igår, va länge sen, så det va skoj! :) Fick hjälpa henne med lite data-grejer.... Synd att man inte är så duktig att man kan fixa sin egen bara... 
Snart är det min systers födelsedag, hon ska få något fint när hon kommer upp, ska försöka vara ledig nån dag också då... Tyvärr var det ju påsk-veckan, och ledighetsansökan skulle varit inlämnad för länge sen, så vi får se om det går bra att få någon dag iaf... Jag vet inte om vi ska åka till Åkersjön nåt i påsk heller... Vi får se!

Ikväll är det ju somsagt bandy och sedan mat och afterwork på nornan! Det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0