Blogg torka...

Sorry, dålig uppdatering... Jag har varit usel på att blogga...

Våran Lisa har fått en bebis, en söt liten Felix! Grattis!!!
Ska fatta mig kort...
Torsdagen kom Melina och hämtade mig på jobbet, och vi drog till stan. Kl 15.00 hade jag tid på Makeup Store, tog ca 1 timme. Blev jättefint! Tackar Systrarna A så mycket för detta! :)  Gick runt på stan en stund, shoppade upp mitt presentkort på 700kr hos HM, köpte bara vanliga vardagskläder, och 2 tröjor till Jocke. Åkte och köpte en Ipod till Jocke på Elgiganten, gick på systemet, och sedan in på Coop, vi kom mitt i rusningstrafiken där, vill jag lova! Gud så mycke folk! Men antar att vi fick skylla oss själva som åkte dagen innan midsommar... :) Tack gumman för en mysig dag, bara du&jag! :)

Midsommar, fixat och stökat på gården och städat inne,  pausade med en kall öl på baksidan. Middag med min älskling!
Sen gick vi en sväng till kusin, och sen tog vi båten till Skönvik för lite kalas! En skoj kväll!!!

Lördagen gjorde vi absolut ingenting... Va bara hemma och slappade...
Söndagen var det fint väder, jag och Lillis rensade rabatten ute, och solade. Senare kom familjen,och resten av släkten hem från Kärlarne, så umgicks med dom ett tag.

Veckan har varit tung, trött och sliten, men vädret är bra, så jag är på bra humör ändå!
På söndag åker jag med familjen ner till K-holm, och om exakt 2 veckor åker vi till Kreta!
Melina ska även neråt i helgen, så vem vet, hon kanske tittar förbi i Strångsjö nåt??? :) Maddis ville ha med mig på IKEA nån dag, så det kan bli kul!

Nu har jag snart läst ut sista boken i twilight serien. Ska läsa lite nu, måste hinna klart innan semestern!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0