Angelica Student 2009

Idag är det min älskade lillasysters tur att ta studenten!
Grattis gumman!!!




Igår så gjorde vi grunden till 8st smörgåstårtor. Jag,Åsa,Ingela och Carola. Gick väldigt smidigt och snabbt! Innan det så var Eric hemma hos mig, och vi fixade lite i lägenheten, sen satte vi oss på golvet och tittade på fotboll, Sverige-Malta.

Idag är jag super-duper trött... Kom hem vid 23.00 och la mig, men varken jag el J kunde sova, så vi låg och pratade om våran utlandsresa... :) *längtar*

Idag blir det stress, efter jobbet ska jag hem och sen direkt till kyrkan för skolavslutning för mina söta kusiner!

Kommentarer
Postat av: erika

Finaste tjejen som också har tagit studenten nu!!!

och äntligen får vi ha henne här på heltid, längtan efter denna tid har varit enorm men nu sandra är hon vår =) pussss

2009-06-14 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0