Måndag 26/1-09

Seg dag på jobbet, va trött som vanligt... Lunchade med Åsa idag, köpte paj från bagis!
Hem och laga mat, medans Jocke var ute och skottade... Nu är min väg framskottad igen!:) Jäklar va snö det har kommit! Hoffa tycker att det är jättekul, sparkar man till i backen så jagar han snön!:) Vi va ut en liten sväng på gården idag med!
Jocke är på träningsmatch, och jag gick upp till Melina och Nelly och fikade! Så kom precis hem...
Skulle gå en sväng med Åsa idag, men hon skulle lägga barnen först och höra av sig sen, men antar att dom inte somnat än!:)  
Tjejkvällen kommer att bli kanon, jag känner det på mig! Det bästa av allt är att THOVE och LISA kanske kommer!!! Jag skulle bli så jäkla glad om det blev så!:) *hoppas*
Fick ett mms idag, av min syster... Clara-Stina är lika rund som jag var när jag va liten!:)  Men kolla tuppkammen!

SÖTNOS!


Nu ligger en trött kisse och sover i soffan! Han ser ganska nöjd ut!:)




Kommentarer
Postat av: Sara

Tack gulliga för kommentaren ;o)

Haha tuff pose katten har!

Kramar Sara

http://kjellqvisten.se

2009-01-27 @ 14:02:01
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0