Måndag

Tillbaks på jobbet, och till den "normala" vardagen! Känns jävligt skönt! Det va tur att jag jobbar kväll, eftersom vi vänt på dygnet totalt den senaste tiden... Jocke jobbar natt, så börjar kl 22.00, och kommer hem 06.00, vilket innebär att vi sovit länge på dagarna, och jag har svårt att somna på kvällarna... Jag sov dock inte lika länge som honom förra veckan,(jag gick upp runt 10 och tog med Hoffa ut i soffan så han inte skulle väcka Jocke) men nu i helgen blev det så..
I lördagsnatt kunde jag inte sova! Hade ont i hela kroppen,och kunde inte sova, gick upp vid 02 och tog en ipren och hoppades på att det skulle gå över, men icke! Efter en timme till gick jag upp och letade alvedon brus, men hade bara en halv kvar... Drack upp den, och gick och la mig igen... Somnade efter ett tag iaf..
Dagen efter berättade Jocke att det hade varit fullmåne på natten! Var nog därför, konstigt nog...
Kan någon förklara varför det är så?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har samma problem. kan aldrig sova bra när det är fullmåne. Det sägs ju att det främst är tjejer som har det besväret.. Märkligt.

2009-01-12 @ 20:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0