Lördag kväll

Kom precis hem från stan, vi har ätit på Max (Lökringar, smarrigt!!) och så har vi varit på bio. "Yes Man", som va jävligt rolig! Vissa gånger skrattade jag så att jag nästan grät! Efter det köpte vi milkshake på McDonalds, och sen åkte vi hem...
Annars har vi inte gjort så mycket idag, JO,vi gjorde en smörgåstårta! Kommer nog att vara jävligt god!
Nu är jag supertrött, och vill gå och sova, men Jocke måste hålla sig vaken ett tag till, och sova länge imorgon... Så jag är snäll och håller han sällskap!
Pratade med Clara-Stina och Casper igår via videosamtal! :D Hahah, hon va så söt, satt och vinkade till mig! Casper skrattade mest! ;)
Vi fick supergod mat (som vanligt...) hos Carola och Daniel igår, vi fondue-ade... hehe... Vita månaden sprack, drack lite vin!:)

Nä, nu ska jag göra något som håller mig vaken ett tag till.... *gäsp*


Humm.... Nu har Jocke somnat i soffan... :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, visst var den rolig filmen!!! :)

Först då han låtsas inte vara sig själv då han pratar i telefonen....men sen då han svimmar!! Jag skrattade så tårarna rann då!! Så styggt!!

2009-01-19 @ 11:05:11
URL: http://gryyynet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill komma hem och bli bjuden på middag hos er! Saknar er grabs..Händer mycket här i livet alltså! Man måste hänga med..Puss

2009-01-19 @ 20:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0