Lilla Hoffis ute på promenad!

Han gillar att vara ute, synd bara att det är så mörkt på kvällarna! Men han har blivit jätte duktig att gå i koppel! ;)

Fick jobba över en stund, för det ringde så mycket... Så när jag precis kom runt hörnet hemma, så åkte Jocke på träning...
Så han får man inte se så mycket idag.. :S
Nu har jag bestämt att vara hemma nästa helg, så ni som vill komma på tjej-fest är välkomna! :)
Ska försöka fixa Buzz, och singstar med!
Melina och Nelly skulle komma och hälsa på ikväll, men dom var kvar i stan, så vi får ses på lördag ist! Om vi inte ska på afterwork på falkens imorgon, då ses vi ju där! :)
Undra om det blir någon promenad med Åsa idag, Reine var på jobbet, så hon va tvungen att vänta tills han kom hem...
2 nya avsnitt av Lost har kommit... Men senaste säsongen tycker jag har varit rätt dålig... Men jag ska ge de en chans! :)
Fick en skaplig lön iaf, det va ju tur! :D Har klickat hem kanske liiite onödiga saker... Det var många födelsedagspresenter iaf, men Claris grejer har inte kommit, och inte paketet från HM heller... Humm... Men det kommer väl till veckan kanske!?!


Måste dock köpa ett bättre koppel, som har längre band, eller kanske bättre med löplina...
         
Dom här bilderna är tagna från fönstret uppe i vardagsrummet med mobilkameran...



Kommentarer
Postat av: Beata

Jag vill komma!

2009-01-23 @ 08:58:31
Postat av: Nilla

Jag tror att jag kan komma nästa lördag!

2009-01-23 @ 08:59:42
Postat av: isabella

Vilken tid?

2009-01-23 @ 09:11:23
Postat av: Nanna

Vad ska man ha med sig?

2009-01-23 @ 09:13:26
Postat av: Cissi

Visst är det i det gula huset vid vägen som du bor?

2009-01-23 @ 09:19:06
Postat av: Helen

Är det ok att jag tar med mig 3 kompisar? Jag kan ta med en påse chips också

2009-01-23 @ 09:23:53
Postat av: Hanna

Jag tycker inte om Buzz, kan vi spela kort istället?

2009-01-23 @ 09:25:30
Postat av: Emilie

Vad fin Hoffa här! Vad mysigt att få vara ute i snön och busa=) Bosse har inte fått gå ut ännu, men om det inte är allt för kallt i helgen så ska han få gå ut!



Får se om jag kommer på tjejkvällen då=)

2009-01-23 @ 09:29:28
URL: http://emilies.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0