Fredag 23/1-09

Jag är så trött så jag tror att jag kommer smälla av... Alarmet började spela kl 07.00, och en kvart senare kommer Jocke hem... Jag, gick upp när han gick och la sig! Haha.. Helt sjukt!
Igår fick jag sån magknip senare på kvällen, så jag var tvungen att ta en ipren och gå och lägga mig... Känns bättre idag,tack o lov...
Men det blev en promenad iaf, och Carola följde med! Efter det tog jag en dusch, och sen la mig i soffan och kollade på lost! Okej, jag ska inte ge upp serien än, det va faktiskt bra! :D
Pratade aldrig med Lillebror igår, bara på msn, men han skulle på fritidsgården och skulle ringa mig sen.... Vet inte om han gjorde det, våran hemtelefon är ju helt knäpp!! Jävla bredbandstelefoni, Skaffa ALDRIG det! Måste ta tag i skiten, och ringa Telia och försöka få tillbaks de gamla vanliga som vi hade innan... Måste även beställa tid för kastrering av Hoffa, han börjar bli helt crazy nu... hehe... Sen skulle jag behöva ta tag i tandläkaren... Det är de värsta! Fyfan...

Nu bestämde vi en dresscode till tjejfesten nästa helg: SOMMAR-FIN!
Så kör vi på somriga drinkar! :) Kommer bli superskoj!

Jocke blev lite besviken på att jag inte kommer att åka med på skoternsJul... Men vi får mysa lite ilkväll ist! Hörde när han pratade med Anton i telefon igår, så klagade han på att nattjobbet, träning och allt jobb med skoterklubben gjorde att han aldrig han vara med mig... Hehe, söt-gubbe! Men nu är det bara nästa vecka kvar på nattskiftet, så det känns bra!

Just nu är det denna låt som väcker mig på morgonen, kommer ifrån One tree hills soundtrack!

Även min ringsignal är från One tree hill:


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sommarfin, ska man ha typ bikini då eller? Får jag ta baddräkt.

2009-01-23 @ 09:41:17
Postat av: Erika

Tjabba, visst hade tredje säsongen av Lost? jag har för mig att jag kollade på ettan och tvåan men är lite sugen på att kolla vidare:P

2009-01-23 @ 11:16:29
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0