Fredag

Skrev inlägg igår, men så när jag skulle lägga in en bild så hängde sig hela bloggen! Gick inte att rädda texten alls! Detta hände 2ggr! Skapligt irriterande!!!
Men,men... Får hoppas att det går bättre idag!
Åsa tonade håret på mig i onsdags, så nu är det lite mörkare! Men ingen större skillnad...
Igår så kom Melina och Nelly och hälsade på en sväng, drack lite kaffe och surrade...
Sömnproblemen har kommit tillbaks, har förmånga tankar som snurrar i mitt huvud om kvällarna, funderar på mycket,livet,framtiden, ödet... Hur kommer det sig att vissa klarar sig igenom livet felfritt, och vissa inte? Ska man tro på ödet? Jag tycker att livet är orättvist, orättvist för vissa!!! Varför kan inte alla få må bra, och leva ett normalt liv? Ah... ja, som det kanske märks så har jag funderat alldeles förmycket på ALLT! Men,men...

Över till något annat(!) Lite bilder kan jag bjussa på!

Fick mms av baby, dom ser ut att ha det väldigt härligt i Åkersjön iaf! :D Kanonväder!


Men vi har rätt fint här med! Inte lika kallt men solen skiner!


Fick hem månadens paket från creative club igår, alla ♥´s dag tema! Här ska pysslas!!!


Fick även hem en gratis biobiljett (från gratisbio), och ett pokerset att hämta ut på posten! Helt gratis! Det ända du måste göra är att gå med i gratisbio -LÄNK- och sedan gå vidare och registrera dig gratis på Unibet! Du får:



Reklam,reklam..... :)


Kommentarer
Postat av: Erika

haha jag är också med i creative club, fick det där paketet jag med. Älskar att pyssla i album och kort. Gjorde egna julkort i år som jag skickade iväg=)

2009-01-30 @ 18:26:40
URL: http://erikabackström.blogg.se/
Postat av: zalla

Hm, usch för att ha sömnproblem. Livet är orättvist ibland. Hoppas det blir bättre. Kram

2009-02-02 @ 10:46:23
URL: http://zalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0