Claris 1år!

Japp, idag fyller min systerdotter, Clara-Stina 1år! Önskar det inte vore så långt ner dit, tänk va skönt att kunna gå och hälsa på bara... Hade jag fått som jag vetat, hade HELA min familj bott här! =)

Imorse var det väldigt jobbigt att gå upp, alarmet började ringa en timme efter att Jocke kommit hem... Snoozade i 20min... Sen såg jag att det var -26 ute, så det va bara på med mössa, vantar och halsduk... *Burr* Mern det känns lite bättre, nu när det är fredag!

Ikväll är vi bjudna på middag hos Carola och Daniel och imorgon ska vi på bio! Vet inte riktigt vilken film vi ska se än, förslag??




Tiden hargått fort...



Och nu är du stora tjejen!

♥Älskar dig gófis!♥

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Ja just det dig känner jag också igen :-) Men jag kommer inte ihåg vad du gick för rogram, kan det ha varit hotel och resturang?Kram

2009-01-16 @ 12:28:55
URL: http://singelblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0