snöar igen...

Yepp, då var det dax igen, mer snö! Våren känns väldigt långt borta! Hehe, men det är ju bara februari...
Har fått veta både dåliga och roliga nyheter! Vilket ger blandade känslor, jag tror att det är därför mitt humör varierar från dag till dag.... Visst gäller det inte mig, men ändå... 

Datorn har börjat krångla hemma igen... Fick sms av Jocke att den inte startar, och så var det igår med, den började strula förra veckan, låser sig helt, och sen går det inte att stänga av, och när man väl stängt av på knappen, så startar den inte upp direkt... Men,men... En bärbar dator verkar inte hålla sig på topp sålänge? Får jag igång den ikväll, så ska jag ladda över allt till den externa hårddisken, så inget försvinner.... Det vore inte så kul!
Skulle behöva ringa telia med, ta bort bredbandstelefonin... Nu har våran telefon inte fungerat på väldigt länge.... :S
Det får bli kvällens projekt!

Men,men... Annars då?? Jo, trött som vanligt... Ska ringa Åsa idag, så kanske vi kan ta en promenad ikväll! Det är ju lite mildare ute nu!
I helgen ska jag bara ta det lugnt, ha sovmorgon(!) och bara pyssla på hemma... Hade velat åkt till stan, kanske på lördagen... Måste köpa kattmat, sand och öljetter att sätta fast på mina nya gardiner! + present till Cappe! Tänkte beställa från nätet men var dock slut där så måste köpa i stan! En perfekt present!! ;) Claris har ju inte heller fått sin än....
Det lutar nog till att jag åker till stan på lördag... Behöver ju bara åka till lillänge!
Snart fyller båda mina gudbarn år! Men Casper är först ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0