Måndag

Helgen har varit kanon!! Fint väder och mycket snö! På kvällen när vi kom fram, så packade vi in alla saker i baracken och sen tände upp en eld utanför, och hade mysigt! Drack öl, och surrade med alla som var där!
Lördagen vaknade vi runt 8-9 av att det var strålande sol ute! Upp, käka frulle och UT! Åkte skoter hela dagen! Kvällen bjöd Carola och Daniel alla på middag i servicehuset, kollade lite på melodifestivalen, och sen var det dax att fara hem... Vilket var väldigt tråkigt! Men Jocke skulle spela cup på söndagen så... Kan lägga upp några bilder sen! Mobil bloggade flera gånger, men alla har inte kommit fram... Ovanligt? Näe....

Söndag vaknade jag halv 8(!) och kunde inte somna om, så jag gick upp och fixade frulle och kollade på serier i soffan! Mys,mys! Men sen gjorde jag ett ryck, städade,diskade och lagade mat! Pratade även med Maddis, Cappe och Claris i webcamen! Hehe.. De va kul!
Jocke va inte hemma förän på kvällen... Och han somnade i soffan när han kollade på sportspegeln.... Vilket sällan händer då det är de ända program han vill se på söndagar.... Det slutade med att han gick och la sig 21.00, och jag började kolla på kingdom of heaven, som är så bra, men orkade inte kolla längre än en timme... Så gick och la mig vid 22....
Vilket resulterade till att jag vaknade 7.30 imorse! Hahaha... Kanske skulle ta å lägga sig i tid varje dag!!!
Idag slutar jag 17.00 och ska direkt till Ingela, och färga håret igen! Vi ska nu prova att avfärga allt, och sedan lägga in en varm brun färg... Spännande!

Kommentarer
Postat av: erika

hej hej snyggot

grattis på namnsdagen gullet!

förresten jag har inte en svart stickad halsduk hemma hos dig. Tappat bort min och tror jag kanske glömde den efter spakvällen

pusss pusss

2009-02-17 @ 13:12:35
URL: http://erikastugard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0