Grattis Casper!

Som fyller 4år idag!!! Stora killen!

Idag så sov vi länge, till 10.30! Riktigt skönt! Sen kom Eric och hälsade på, och visade stolt upp sitt pris han fick på lillknösen idag! Han sa: "Jag fick ett guldpris, fast jag var efter alla andra!" Skitglad! hehe, men Åsa berättade sen att han faktiskt inte va sist, det va många som gick i mål efter! :D Men han var nöjd!
Vi har pysslat idag, gjort alla ♥dag kort! Eric gjorde 2, och jag 6st... Sen har vi varit ute och skottat hela dagen!!! Har aldrig varit med om att det varit så mycke snö som det är nu! helt crazy!!!
Nu ska vi kolla på film, jag gjorde iordning supermackor tills Jocke kom hem från träningen!
Här kommer dagens bilder!
(de tog sån tid, får lägga ut imorgon ist!)
MMS bild från systerbarnen!



Nu ska vi mysa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0