Slarv...

Jag kom just på sak som jag skulle ha gjort igår, fan,fan,fan...... Skicka Alla♥dag-korten!!! Åh... va arg jag blev på mig själv nu..... :S  Men, men... jag är helt hopplöst glömsk! Jag skulle behöva en post-it lapp i pannan för att komma ihåg saker!!!
Men,men.... Inget att göra åt... Hinner ju inte posta dom innan dom tömmer postlådan idag så... :S

Annars då? Ja, kallt idag med, imorse när Jocke gick upp var det -30,5!! När jag gick så var det väl runt -20... Men om väderleksrapporten stämmer, så ska det redan börja bli mildare ute nu! Tur, annars hade det inte varit så kul att åka till Åkersjön imorgon! Slutar 14.00, vilket är jäkligt skönt! Så ikväll ska jag packa allt, så det bara är att åka när jag slutar!

Vi har hela köket fullt med disk!! Fyfan.... Eric hade ju gäster (som han så fint sa....=)) hemma hos oss igår, så hann inte mer än att äta klart maten, så var det dax att duka fram fika och koka kaffe! När "gästerna" hade gått hem var klockan 20.30, så då poppade vi popcorn och drack cola, och satte på filmen! Ja, jag tror Eric såg 20min, sen sov han!! Jag kollade klart på filmen själv... (eftersom Jocke gick och la sig innan Eric somnade....)
Men,men, han var nöjd med sin födelsedag iaf! Det är ju viktigast!

Datorhelvetet hemma strular fortfarande... Igår när jocke hade den, så hängde sig hela skiten, och man är tvungen att stänga av på knappen!!! Såå irriterande! Hade ju den på lagning i sommras, så jag tycker att den borde hålla längre!!!
HP, som ska va så jävla bra.... Förslag på vad som går att göra åt problemet?

Haha, fan va less jag vart nu! Nu vill jag hem! MEN, 40min kvar.........

Kommentarer
Postat av: melina

Prova ominstallera xp gumsan, precis sådär var vår också förut men hjälpte när vi ominstallera:)Hoppas ni får det mysigt i Åkersjön!kramar

2009-02-13 @ 19:45:01
URL: http://memmzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0