3 december

Redan december, har nu gått 25 fulla veckor, går in i v 26 imorgon. Var hos BM idag, tog nytt blodprov,blodtryck, vägning, och mätning av magen. Vi fick även höra bebisens hjärtljud! :)
Allt såg bra ut, har gått upp 4kg sen inskrivningen!
Nästa gång blir det 7/1, alltså i v30, eftersom det är jul och nyår, så blev det flyttat... Men,det blir nog bra!:)

Igår fick jag en "tidig julklapp" av baby! Flickan som lekte med elden, perfekt! Så då kan vi se sista på bio nån dag! Han va med jobbet på Mikado och åt lyxig mat igår! Jag skulle också vilja äta där, men är inte så mycket för rå fisk... Men det fanns mycket annat gott!

Nu är det kallt ute, -17 idag! Äntligen vinter! 
På lördag ska vi till stan och handla julklappar! Måste försöka bestämma så mycket som möjligt innan vad jag ska handla! Jag hoppas att de flesta i Östersund är på skidstadion då, så att det inte är så mycket folk på stan! :)  
Kanske kan hitta något fint att ha på sig på jul och nyår!:)

Nu är det snart bara 2 veckor kvar tills jag och Bosse åker ner till familjen över jul! Ska bli såå mysigt!






Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag ser fram emot ert besok, valdigt mycket!!!

Hoppas att julshoppingen gar bra!!! Jag har ocksa handlat lite faktiskt haha.. for ngn manad sen nar jag akte hem till sverige sist!! Det ar tidigt!

Puss

2009-12-03 @ 13:49:15
Postat av: jenny

hejsan.

Jag önskar mig mest kläder :) vad önskar du dig? jo då det är bra ! :)

Kram

2009-12-05 @ 17:09:18
URL: http://zaidvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0