Yran

Torsdagen va skoj, jag,Jocke,Dennis och Bosse åkte in till partyhuset i stan, och började parta lite smått... Vi missade allt vi skulle se, åkte karuseller ist... Mindre bra, mådde skit efteråt! Men kul var det!
Igår kom Thove, och vi hade grillkalas! Det rullade in lite trevligt folk, och vi drack och hade trevligt!
Idag är vi lite sega allihopa, Thove försöker piggna till med hjälp av en dusch... Även jag ska försöka med det strax. Jocke har gått på ICA och köpt redbull, så snart ska vi nog vara på G igen! :)
Mellis ska nog köra oss till staden, där förfest och mer yra väntar! Ikväll blir det nog kanske "dead by april", som tyvärr spelar så jävla tidigt... Avslutar nog yran med Lady GaGa, ska bli kul att se!
Bussen går hem 02.30...  Liten snabb update!

Avslutar med en fin bild från Kreta!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pjuuh... Trodde jag ja, just nu hittar inte data-jävlen mina bilder!!!! KUL! SKIT-DATOR!
Sånt här orkar man inte med idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0