Helg.


Det klagas på att det uppdateras otroligt dåligt här på bloggen... Så tänkte att det var dax. Orkar inte dra mitt liv,den senaste tiden,så detaljerat så här kommer en liten update.

Låg däckad i soffan med en otroligt otrevlig förkylning nästan hela förra veckan! Kände mig piggare på fredagen, och gick på jobbet. Eric sov över, tidig kväll...
Lördagen bjöds det på middag i mörtis av svärföräldrarna, och sedan lite fest uppe i slalomstugan. Kusin M har fyllt år, så kompisgänget hans hade fixat överraskningsfest. Blev dock inte så långvarig där...
Söndagen skulle vi plocka smultron på ett superställe som svärfar tipsat om, dock körde J oss till HELT fel ställe, och det slutade med att vi villade bort oss på ett hygge, och Angelica trampade ner i lera, och fastnade med skon! Leia,som vanligtvis är vit, var kolsvart i lera, hon var nog den ända som tyckte att det var roligt på hygget! Vi åkte därifrån utan smultron.... Stannade till vid vågen så Leia och Angelica fick bada av sig.... Även Eric tog sig ett dopp!
Mot kvällen började sakta halva mitt ansikte svälla upp, och jag förstog direkt att det var inflammation i en tand... Tänkte inte mer på det, och på måndagen när jag vaknade, såg jag helt sjuk ut!!! Svullnaden hade gått upp till ögat, och ner till halva käken, fy fan alltså... Såg ut som någon hade kört upp 10 golfbollar i kinden på mig! Går inte att beskriva med ord..!
Fick ringa tandis och åka akut till hammarn. Angelica va snäll och körde mig!
Dagen efter var jag lika svullen, men frammåt kvällen sjönk det väldigt fort, och såg nästan normal ut på onsdagen igen. Så, alltså, på 2 veckor har jag varit på jobbet i 4 dagar... Inte alls bra.... Kommer märkas på nästa lön... :(
Men nu är det bra, och jag hoppas att det håller i sig!
Imorgon drar vi tjejer på IKEA, ska försöka hjälpa Angelica att fynda lite möbler!
Söndag, är det inbokat en trip till stan, ska storhandla mat med lillis, och kanske förbi skopunkten och köpa nya höstskor!

De va det...

Bild på 2 grisar från söndagens skogsvandring...


Bild på 2 grisar från söndagens skogsvandring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0