Vilken tur man kan ha!

Igår ringde jag HP-support, skulle böna och be för att de skulle hjälpa mig att få igång datorn... Men efter att jag pratat med dom ett tag, och vi inte fick igång cp-datorn, så sa han att de skulle ta in den för reparation... Okej, och det kommer att kosta? Men till min glädje sa han att jag hade 40 DAGAR KVAR på min förlängda garantiperiod! Vilken jävla tur!!! Tänk om jag hade ringt senare, och tiden hade gått ut, då hade jag slängt ut datorn genom fönstret! Så nu får jag snart hem en låda som jag ska skicka in datorn för reparation, och det skulle ta ca 2 veckor innan jag får tillbaks den... MEN, det är de värt! Nu vill jag inte ha mer krångel med datorn...

Nu ska vi snart äta lunch på falkens, Madde, Åsa, Andreas och alla kids kommer och gör mig sällskap!
Ikväll blir det middag och spel! Jag fick ett kul spel av Madde och Andreas, Helt hysteriskt!, Och Madde fick ett av mig, med vilda gester. Så ikväll ska jag vinna alla spel!
Jag och baby ska fixa förrätt, Madde bestämde (ovanligt?!?näe..) avocado toast med räkröra! Men de e ju min favvo, så det är heelt okej för mig!

NU är det snart Lunch! Härligt med fredag, fastän det är så jävla kallt ute!

Kommentarer
Postat av: FRiDA

Vilken röta du hade med datorn! Annars brukar det ju alltid vara tvärtom - garantin gick ut typ en vecka tidigare. Haha! Kramis

2009-04-17 @ 11:50:22
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Thove

Kallt säger du?! Jag säger att jag jobbade i t-shirt idag! ;) Sooommar, sommar å soool..

Love you honey, önskar jag kunde va där uppe i kylan med er.. puss

2009-04-17 @ 18:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0