Torsdag... eller fredag??

Jag va helt inställd på att det var torsdag idag, så ställde klockan i vanlig ordning på 8 igår när jag gick och la mig...
Kom på imorse när jag vaknade att det var fredag... Suck... Så får jobba till 17.15 ändå idag...
Veckan har gått fort, mycket att göra på jobbet! 
Kvällarna är ljusare, och det är skönt, känns som att våren smyger sig på! Äntligen!

Efter middagen och diskningen igår så gick jag till Åsa och Reine... Rummet blev jättefint, och kommer vara kanonsnyggt när det väl är klart! Kanske skulle ta och flytta tillbaks dit!?! hehe...
När J kom hem från träningen, så var knasen med, och hämtade våran dator... Så nu håller jag tummarna att han kan fixa den!! Kanske skulle få hem den ikväll redan! :)

Nu har jag följt min vän Bagos råd, och beställt en riktig systemkamera! Marita hjälpte även till! :D Dyrt blev det, men jag tror att de var värt varenda krona! Hade ju fått totalt 3500kr i födelsedagspresent, och sen skulle även J betala lite!

Har nu varit på lunch, och hade fått hem bilderna från helgen som jag framkallat! Bra att ha, så man kan längta tillbaka!
Fick även hem deklarationen, och till min förvåning får jag tillbaka nästan 2000! SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0