Snart helg!

Tror att jag bara ska ta det lugnt i helgen, skönt ändå att inte ha några planer! Familjen kommer inte till helgen iaf... Kanske nästa vecka... Maddis kommer inte förän långfredagen, så jag hade ingen vidare koll, trodde att det var nu i helgen dom skulle komma!
Men,men..
Igår var det middag hos J´s mormor och morfar, och efter det lämnade vi sängarna vi lånat av Anders&Ingela, och hämtade nya hos svärmor och svärfar, eftersom vi trodde att vi skulle få besök i helgen...
Nu är jag hungrig, åt ingen vidare frukost idag...
Funderar fortfarande vilken kamera jag ska välja?!! Skulle rådfråga min vän Bago, men han är såå upptagen! :P
Ska bli spännande att se Åsa och Reines nytapetserade rum! :)

Fick ett mms av Jeanette igår, en bild på en VÅR blomma! Åh.... Igår var det lite vårväder här, soligt och blå himmel, men idag är det mulet och trist.... Jag vill ha vååår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0