Helgen

Fredag, kom Eric nästan direkt när jag hade slutat, och vi åt stuvade makaroner och korv... J stack i väg på match, och jag och Eric gick hem till Carola och Daniel för att äta ost och kex och rökta räkor! Smaskigt!
Körde hem Eric i Noras vagn, och nästan direkt när vi kom hem så kom även J hem från matchen!

Lördagen gick vi upp strax efter 8, åt frukost, och sen pysslade vi ihop några halsband, tittade på Lejonkungen, gick på ica och handlade mat. Gjorde en god omelett med bacon till lunch, och sedan diskade vi och städade hela huset!
Fixade middag, och vid 19 kom Helena och Mange! Efter vi ätit god mat, och dukat bort, så körde vi "kasta gris", och spelade kort... Efter det ville Helena att vi skulle åka till Marita och Sara och sjunga singstar! Tog med lite vin, och drack alldeles för mycket vin! haha... Usch, ska nog sluta att dricka vitt vin helt tror jag! Jaja, men Marita va snäll och körde hem oss!
Söndagen, gick vi upp vid 10... Käkade frukost, och gjorde oss iordning för att åka skoter till Mörtis, där mötte vi upp hela Thor familjen och vi var vid stugan och fixade lite! Eric och Helena skulle fiska, men det gick inte så bra... :)
Men det va skönt att vara ute hela dagen ändå, fast det blåste kallt och var mulet!
Hemma igen, så stekte vi kött, och åt strips och sen gick jag hem med Eric! Han var hos oss hela helgen! Mysunge!
Sen kollade jag och J på film, "Candy", den va inte så bra, men kändes så verklig ändå...

På onsdag kommer familjen hit!
Det går rykten på byn att även att Thovis kommer till påsk???!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ärdet sant kommer Thove upp då? Kanon!! Puss

2009-04-06 @ 13:49:05
Postat av: Thove

Anledningen till att du inte kommer in på min blogg är för att den är borta. Jag orkade inte sålla eller hitta på nåt lösenord, som säkert bara läcker ut anyway, så jag tog bort allt i en enda knapptryckning. Steve ringde nämligen å va skitförbannad på mig igår, han hade visst angry chicks efter sig pga nåt jag skrivit. Så jag tog bort skiten å jag saknar den redan. Jag lär säkert starta en igen snart. I let you know.

Fan va jag längtar efter er(tolkas som det vill;).. Jag vill åka upp nu nu nu! puss

2009-04-06 @ 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0