Onsdag...

Min syster klagar att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag... Jag vet... Har inte haft tid känns det som... Kvällarna har jag fullt upp, och det har inte funnits tid på jobbet...Men,men... Nu har jag lite tid över... Snart lunch, och då ska jag på banken och skriva under lite papper om ett nytt lån!(för borrningen..) Sen ska jag hem till Åsa på lunch, och busa lite med Noris! (som vanligt ;))
Häcken är inte heller riktigt klar än, så det ska vi fortsätta med imorgon... Ikväll skulle Jocke tömma disel ur en tank (hos hans mormor) och sedan även kapa ner hela tanken! Våran disel är snart slut, så det behövs! Borrningen kommer inte ske förän om 1-2veckor, och det är rätt kallt hemma så det blir bra! :D
I helgen var det tänkt att vi skulle till stan (fredag)och äta med Mellis och Ante,och sedan gå på bio, Men stackars Melina är sjuk så vi kanske får ta det en annan gång... Krya på dig gumman!
På lördag ska vi till Sundsvall på IKEA! Så ikväll ska jag skriva ner en lista på allt vi ska köpa... (kommer bli lång...)
Annars blir det Idol ikväll... Sen har jag inte sett på gossip,90210 eller prision så nån av dessa tänkte jag även hinna med! :D Igår innan jag gick och la mig såg jag one tree hill, och vilket tårdrypande avsnitt! Gick och la mig med gråten i halsen...
Så... Det var väl en rooolig uppdatering? Näe... Inte så värst....


Kommentarer
Postat av: F R i D A

Rackar! =) Vi har haft det jättebra. Riktigt varmt både i luften och i vattnet. Men samtidigt är det riktigt skönt att vara hemma igen. =) Allt bra med dig? Kram

2008-09-18 @ 09:52:10
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0