Lycka!

Jag är glad för min lillasysters skull, hon klarade uppkörningen idag!!! Grattis lillis!!! Men ta det lugnt i trafiken! =)


Min supersöta lillebror ringde igår och var pratsjuk! Han har fått en kattunge, som heter Charlie! Hehe, det hette ju min gamla misse med! =)
Jag längtar tills lillebror kommer, längtar efter hela min familj! Men det är inte länge kvar tills dom kommer antar jag! =)

Idag bjöd Reine mig på lunch, köttbullar och mos! Mumms!
Jocke ska laga mat idag, blir fisk (regnbåge) och potatis! Vilken tur jag har som slipper laga mat för engångs skull! =)
Noris och Eric kommer förbi ikväll, Åsa skulle på möte, så jag får mysa med gullungarna en stund!
Jag har valrit väldigt dålig på att blogga den senaste tiden... Vet inte vad jag ska skriva riktigt... Det är mycke som händer, men känns tjatigt att skriva om "huset"... Hehe... Det har jag typ gjort sen vi köpte det...
Jag gör inte så mycket annat... Än just det... Pysslar med huset!!
Håller på att planera in någon helg för tjejkväll!!!  Undrar om min syster hinner komma upp och vara med?!?

Nu ska jag jobba på lite.. Jobbar kväll i veckan... Segt, men jävligt härligt att ha sovmorgon!!! Ska även jobba på lördag....:S
Puss på er!♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Menar du mej eller 'Lillis?

Själv har ja kanske planer på att komma upp till kalaset på nornan kanske om de finnes pengar tills dess...

Men du kanske kan ha de då eller nått om ja kommer??

Puss å Kram

2008-09-23 @ 19:28:32
URL: http://maddemelen.webblogg.se/
Postat av: Zalla

Hihi! Jaa,visst har jag börjat blogga mycket..Haha! Har du sett avsitten som har släppts idag? Jiho! Pusspuss

2008-09-23 @ 19:36:58
URL: http://zalla.blogg.se/
Postat av: F R i D A

Tack så mycket! =)



Hur går det med huset då? Mycket kvar?

2008-09-24 @ 10:30:24
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Lillis

Haha, jag tar det lugnt. Du behöver inte vara orolig! Körde i Norrköping idag, själv, det var lite konstigt. Är ju inte lättast i världen och hitta där precis.. Ringer dig någon kväll när jag har lite bättre tid. Har fullt upp med mycket just nu! Puss och kram.

2008-09-24 @ 21:49:44
URL: http://boe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0