Förkyld...

Då va det min tur att bli förkyld... Inte så kul! =(
Helgen har varit kanon, vi har fått mycket gjort, och även haft trevlig middag,spelat spel, och partat på lappa!
Fredagen var ju rätt lugn, men lördagen, efter jobbet, så fixade vi lite smågrejjer hemma...
Sen var vi bjuden på middag hos Åsa och Reine, och även Carola, Daniel och flickorna.. Och vilken underbart god middag vi fick! 3 rätters! Efter maten bjöds det på drikar och så kom Anders och Ingela, och vi började spela "absolut överens". Det var väldigt roligt! Laguppdelnigen: Jag och Åsa (vi var nog bäst!),Jocke och Daniel, Carola och Ingela och Reine och Anders...
Sen gick vi ner på lappa, och där var det FULLT med folk! Det va riktigt skoj!!!!
Söndagen fortsatte vi att fixa med hemmet, vi fick mycket gjort, men som kanske inte syns... Städat i skåp och byråer osv... Potatis och abborefiléer och sås blev det till middag...
Sen vid nio gav vi upp, och la oss i soffan och började kolla på "En riddares historia"... Har sett den förut,men jag tyckte den var så bra, så jag köpte den! Men vi tittade inte klart... Va så trött och frusen hela kvällen, och snorig... Usch, jag hatar att vara snorig... Så vi gick och la oss..
Vaknade flera ggr inatt, och imorse... Vet inte varför...??! BorrGubben va här redan imorse,och förde ett jäkla liv! Så där är väl anledningen till att jag vaknade imorse...
Jag är trött och ögon och näsa rinner... SÅ jävla jobbigt... Det ÄR synd om mig idag!!

Kommentarer
Postat av: F R i D A

Tack detsamma! Låter inge skoj att vara förkyld. Hur är det idag? Bättre? Kram

2008-09-30 @ 12:25:34
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0