Torsdag...

Igår så åkte jag,mamma och Thim till stan för att shoppa lite! Jag hittade lite presenter till:
födelsedagsbarnet
farsdagspresent
till min underbara Jocke
till min snygga storasyrra
Thim
lillebror
till en liten tös som ej kommit ut än...
Bra att vara förberädd!=)
Till mig själv köpte jag bara vantar, 2par fingervantar, och ett par tumvantar, och olika diadem! Gjorde ett kap, va in på skopunkten och hittade ett par fodrade "basketskor"(nästan lika dana som mina) till Thim för 29kr!!! Synd att dom bara fanns i storlek 31 och 32, annars hade jag köpt till Eric och Casper med...

När vi kom hem så hade mamma, tidigare på dagen, gjort klart maten så det var bara att slänga in formarna i ugnen, det blev fiskgratäng med mos! Åh, så gott det var!!
Nu till det värsta som hänt på lääänge!!!
Vi skulle fika, fixade kaffe, och gick och satte oss i soffan, så frågade mamma om vi hade någon termos... och det använder vi så sällan, så jag visste att jag  hade en gammal som låg i skåpet, som tidigare legat i kartong i Reines garage... Nog med det, vi hällde upp kaffe, och kollade på tv...
Tog en slurk kaffe, och ser att det ligger något i mitt kaffe!!! Jag höll på att när jag såg vad det var!! En SPINDEL!!!!! Med långa feta ben(!)
Jag höll på att spy... Fy fan va vidrigt det va!
Jocke fick hälla ut kaffet, och jag bryggde nytt, och använde INTE termosen, utan hällde upp i större, NYA koppar.... haha... Jag tror jag drack ½ liter vatten efter slurken med mitt välkryddade kaffe!!
Jag pallar inte med spindlar,varken levande eller döda...

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅH FYFAN HAHA! jag låg och solade i sommras och kände hur nåt kröp på min mage sen då jag kollade upp satt det en fucking stor äcklig spindel mitt på magen och kollade på mig :O ryser bara jag tänker på det..skulle ha flippat totalt och typ kastat iväg muggen om det var en spindel i mitt kaffe!! xD :O fan nu kommer jag typ få marddrömmar :P

2008-10-31 @ 21:45:41
URL: http://iamtheafterparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0