Sms...

Lillis ringde nyss, men jag satt upptagen i telefon, så tryckte upptaget... Strax efter kom ett sms från
A: "Vad har du för storlek på klänning på gina tror du?puss"
S:" S eller M, beroende på om dom är små..."
A: "Men typ 36 då?"
S: " Ja, tror det...haha.."
A: "Okej, då får du snart ett paket på posten  =)"
S: "Men... varför?? Du är för söt du =) puss"
A: "För att du måste ha den! Den är jätte söt=), vad har du för adress?"
S: "Gjurdsväg 5"

Jaha, då har man ett paket på g... I love my lillis!!! ♥



Igår fixade vi mat, och under tiden firren va i ugnen så bakade jag muffins med choklad-bitar...  Åsa,Nisse och Nora kom förbi, och det slutade med att Noris stannade hos oss medans Åsa och Nisse åkte hem!! Hon fick äta fisk med oss, hon satt i Jockes knä och åt med fingrarna från hans tallrik... Hahaha.. Filmade lite, så kan försöka lägga ut det sen...

Sen kom Åsa och pojkarna och vi fikade nybakta muffins,kakor, saft och kaffe! Tyvärr var ugnen så varm, efter fisken, så muffinsarna blev lite brända... :S Men de gick att äta..
När dom gått hem så diskade jag, och tog sedan en dusch, och efter det tittade jag på gossip, och heroes....


Kom till jobbet idag, och fick se en rolig sak... =) Min granne här på jobbet,Söta Anna, hade ritat av mig!=)


Hon är duktig hon, den där Anna! =)

Kommentarer
Postat av: Marita

Du är bortskämd du, klänning och en bild...

2008-10-15 @ 11:44:28
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Lillis

Hoppas du tycker om den, jag var bara tvungen! :)

2008-10-15 @ 16:14:27
URL: http://boe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0