Hoffa!

Nu har vi precis kommit hem, har varit och hälsat på Emilie, och hennes söta katter! Äntligen fick vi träffa Hoffa! =) Han var så söt, och jag tror att Jocke också tyckte det, fast han inte vågar erkänna det än...=) Han satt mest och lekte med kattungarna hela tiden! =)
Emilie är en helt underbar människa, hon är verkligen en Catwoman!!! Fanns det fler människor som Emilie, så skulle ingen katt (eller något annat djur) behöva lida, eller fara illa!!! Jag beundrar henne otroligt mycket!! Du är en vänlig själ, du Emilie! =)
Va upp till Åsa och barnen en sväng efter det,fikade och pratade massa dynga...=) Tänkte ta och bjuda hem Mellis imorgon, blir så sällan man ses nu när hon slutat på jobbet...:S Bara inte lill-tösa har hittat ut än!=)

Det gick bra å ta cellprovet iaf, kändes typ...INGENTING! haha, och jag som varit orolig att det skulle göra ont... :P
Bilden på klänningen inte kommit fram än, jag skickade den på lunchen, men det tar ju sån tid....
Så här är den!=) Jag tycker jättemycket om den! Och det blir den blåsan som får sitta på mig på te supén!!! I love it!! Tack så himla mycket Lillis!!! I ♥ you!



Den är lite skrynklig nu, slet bara upp paketet och hängde upp underbaringen på engång! ;)

Nu ska jag ringa sisterMaddis....

Kommentarer
Postat av: Marita

Klänningen ser jätte fin ut! Spännade att se den på !

2008-10-16 @ 22:18:56
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: melina

åååh den var jättefin, kommer passa galant på dig:)ses imorgon!kram,kram

2008-10-16 @ 23:16:52
Postat av: erika

2008-10-18 @ 12:36:02
URL: http://erikastugard.blogg.se/
Postat av: erika

hej hej fan vilken snygg klänning kommer passa super på dig. puss puss

2008-10-18 @ 12:37:24
URL: http://erikastugard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0