Hemma...

Det blev inge shopping idag, Reine och Nisse hade blivit magsjuka! Kanske var tur att jag inte varit där på typ hela veckan! Men jag hoppas dom mår bättre snart!! Jag och Åsa skulle åka till stan imorgon ist!
Så idag fick bli en jobba-hemma-dag! Radion på högsta volym, och ska diska och sen ska Jocke och Dan sätta upp kakellisten så vi får helt klart i köket! Skönt!!
Pratade med lillis igår... Hon va inte så glad... Men jag tror att det kanske blev lite bättre av att prata med mig?!?
Bjussar på bilder från i somras, på systrarna Boström, som-aldrig-kan-vara-seriösa-samtidigt-på-kort!


Saknar dig världens sötaste lillasyster!!



P.S. Hoppas ni har det kul på jobbet!!!:P D.S

Kommentarer
Postat av: Marita

Ja vi har jätte kul! Jihooo!

2008-10-03 @ 14:28:22
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Lillis

Du fick mig på bra tankar. Du fick mig att fundera med alla dina goda råd! Tack för det sis, du är min ängel!

2008-10-05 @ 20:22:31
URL: http://boe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0