FREDAG!!!

Så jävla skönt!!! Jobbar bara till 14.00 idag, ännu bättre!!!
Igår när jag kom hem så gick jag direkt till ICA, hämtade ut paket, från telia, trådlöst internet, men det va ett jävligt stort paket!!! Tur att min lillebror följde med och hjälpte mig att bära! Köpte även fisk! Fiskarn stog ju utanför ICA, Så 3 st makrill-filéer, och lyxiga 2st  röror!! Smarrigt!!!
Mamma hade ju såklart lagat mat, blev potatis och korvstroganoff! Det kommer bli trist när mamma åker, det är rätt skönt att komma hem efter jobbet, och ha maten klar! =)
Efter maten, tog jag en dusch, sen kom Alex och Nisse hem och började kolla på en film, så gick jag och mamma till Åsa och Reine... Drack lite vin, och Maddis cider, och snackade dynga!

Ikväll är det middag hos Carola och Daniel!

Snyggot har fixat en fin header till mig, så ikväll får ni (kanske) se en helt ny pimpad blogg!
Va tvungen att sno bilden från snyggots blogg! =)


Kommentarer
Postat av: Marita

Vilka snygga brudar på bilden :)

2008-10-31 @ 11:41:22
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Marita

Vilken tur att du är nöjd snygging! Puss

2008-11-02 @ 13:50:58
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0