Torsdag

Fick med mig allt, och lite till, på inköpslistan! Men kom hem och kom på att jag hade glömt mascara... Tusan! Va inne på makeup store, och köpte SENSITIVE FOAM CLEANSER, och FIRM SERUM, CLEANSING TOWEL, och MAKE UP SPONGE, men missade heelt bort mascaran.. (som var viktigast!)
Köpte även julgardiner, duk, present till Nelly(från jobbet), ett gulligt litet luciatåg i porslin,en fin hög lykta (som nu står inne i trappen), en fritös (!), julgransbelysning(utomhus), och strumpor och benvärmare! :D Men somsagt, missade lite.. Måste handla julklappar till kusinerna, och några till innan jag åker till K-holm... Så jag hoppas kanske på att Jocke vill följa med och handla lite nästa lördag... Sen tänkte att jag och mina systrar(om dom vill...) skulle åka och julhandla någon dag innan jul... (smart va?!? NOT...) Men då slipper jag släpa med alla julklappar på tåget! Så det är ju skönt! Känns som att veckorna går så himla fort nu, och det är nog bara för att det snart är jul! PÅ söndag är det dax att pynta lite hemma! Ska bli såå mysigt!
Var även tänkt att vi ska börja måla i tvättstugan/källaren... Men vi får se vad som hinns med... Vi ska vara hemma hos oss och ta en fördrink på lördag innan lamell-festen! Så skulle vilja hinna städa och pyssla lite innan... Åsa och jag pratade även om att göra en smörgåstårta som vi kunde äta på dagen!=)
Fick en snygg-bild idag. på Coola Thim! Han älskar verkligen kläder, och hattar(!), han tar verklgien inte på sig vad som helst, kommer nog bli en designer av den pojken! =)

En riktig cooling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0