Tisdag

Nu börjar det bli kallt ute, äntligen(faktiskt), och jag hoppas att snön kommer snart med!=)
Idag, har det verkligen varit mycke på jobbet, ringer hela tiden, och har inte blivit lugnt förän typ..NU!
Sitter och funderar på vad jag ska laga för middag... Lutar lite åt kyckling...
Jocke jobbar em denna vecka, så han är inte hemma förän vid 22.00... Igår satt jag och lekte lite i photoshop hela kvällen, börjar få lite kläm på det igen! Mästerfotografen Bago lärde mig, en gång i tiden, men alla kunskaper är som bortblåsta! Men, som sagt, börjar få till det igen!=)
Tänkte ringa mina systrar med, Lillis har ju kommit hem från Thai, och Maddis har jag inte pratat med sen hon åkte härifrån...
Måste höra hur det är med my sisters!
Marita och Sara har uppdaterat från Bali, jag har väntat heela helgen på det!=) Det ser ut som att dom har det bra! Lite för bra....
Jag har inget vettigt att skriva, så känns som att det är lika bra att ge upp här...

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0