Onsdag kväll

Har precis hämtat tvätt, och slängt i en ny maskin!
Kollar på serier jag missat under veckan familjen var här, och Hoffa har legat i knät och sovit.... Nu är han vaken, och jagar sina små råttor över hela vardagsrummet! Ibland (ofta!) får jag hjälpa till, för då har han rullat in dom under soffan! haha...
Skulle behöva fixa till telia smart, men känns som att jag inte orkar det ikväll... Jag tror att det kommer ta sin lilla tid...
Tänkte jag skulle lägga in lite bilder, får bli på köket sålänge, så Anna får se!=).. snart börjar oskyldigt dömd!

Kommentarer
Postat av: Lillis

Va fint ni har fått det hemma :)

Kommer snart och hälsar på igen!

PUSS LILLIS.

2008-11-06 @ 13:41:32
URL: http://boe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0