Lyx-Fredag-kväll

Kom hem, möttes av detta:

Kikade in på baksidan i fönstret!=)
Och på framsidan såg det ut såhär:

När jag kom in möttes jag av en underbart snygg karl, som bjöd på fördrink:

Lägg märke til tändaren jag köpte på macken! Var även en lampa, med röda hjärtan!=)
Förrätt:

Våran favorit, avocado-toast-med-räk-röra
Varmrätt:

Potatisgratäng med älg-kött och sås.
Efterrätt
:
olika uppskurna frukter!

 Efter middagen gick vi upp och tittade på idol, sen efter ett tag ringde Carl, och frågade om han och Eric fick komma och spela Buzz, och det kan man bara inte säga nej till! =) Hela familjen hade varit på middag i slalombacken! Så Carl och Eric kom och vi spelade en stund, innan Reine ringde och ville att dom skulle komma hem.
Efter att vi lämnat av pojkarna så ringde Emilie, men hade mobilen i jackan, så såg inte att hon ringt förän jag gick ut och rökte,så drog iväg ett sms, och efter ett tag så kom hon och Ida!! Även morbror var kalas-sugen, så han kom också!
Efter ett tag kom Dick och Anders med!
De blev inte kvar så länge, men det va kul att dom kom och fick se hur vi bor, och hur Hoffa har det!=) Han var ju såklart i sitt esse, så busade mest!
Precis när dom skulle åka, kom Åsa och Carola, satt en stund, Carola jobbade stenhårt mot sin fobi för katter, och låg på golvet och busade med Hoffa! Fick en snygg bild, men vågar inte lägga ut den! hehe...
Såklart när alla gått la han sig i mitt knä och somnade!=) Men både Anders och Emilie tyckte att han blivit mörk, men jag tycker att han blir mer och mer grå=) Men, nu skajag gå och mysa med min älskling, han gick och la sig innan Ida och Emilie kom....
god natt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: sara

Tack Sandra för dina peppande ord..sånt behöver man alltid!!

Å duu shysst härförlängning...elller är det äkta?

Det går och klicka på bilderna för mej..hmm...konstigt..

2008-11-24 @ 11:59:42
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan..är det min brorsa det där? =) Att han var sån romantiker. Det hade jag inte trott... eller? Jo kanske. Man kanske kan lära ett och annat från brorstor. hahaha

2008-11-24 @ 18:00:45
Postat av: Helena

Fan..är det min brorsa det där? =) Att han var sån romantiker. Det hade jag inte trott... eller? Jo kanske. Man kanske kan lära ett och annat från brorstor. hahaha

2008-11-24 @ 18:01:17
URL: http://snygghelena.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj så länge men ändå ser såå fräsch ut...det är schysst! Haha tack för gissningen och svaret kommer via en bild onsdag eftermiddag..haha... CHOCKEN!!!

Jaa brunet igen...det blir nice Sandra...du är söt i allt!

2008-11-24 @ 23:18:41
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0