Grattis Emilie!

Som klarade körkortet igår!!!


Nu har det snöat rätt mycket i 2 dagar! (så tyckte bilden passade bra!=))Skit bra!! Snart dax att smacka skoter!
Nu är det mindre än 1 månad kvar tills jag tar tåget till Katrineholm. Har inte varit där sedan i somras, så det ska bli kul!
Har inte hänt så mycket, sen jag skrev sist... Satt och laddade upp bilder för framkallning i söndags, och ja det tog nästan hela dagen... Satt först och tog ut de bästa sedan sist jag framkallade, och det var te supén förra året (!) , när det var klart, så skulle de laddas upp på ifolor.se, och det tog 5 timmar! Hahaha... Men det va över 1000 bilder! Nästa gång, ska jag inte låta det gå över ett år mellan framkallningarna!
Nu är det fullt upp varje helg framöver, nu i helgen är det först Team-Fest på fredagen, och på lördagen Lamell-fest!
Nästa helg är det Jul-Fest på jobbet, helgen efter det är det Lucia och Erikas-födelsedag, men jag såg att jag jobbar på lördagen då... :(
Och sen helgen efter det åker jag!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha, vafan har du hittat för jävla bild!!!

Dumma dig!!!! hahahahaha

2008-11-25 @ 15:55:38
Postat av: Emilie

Haha, vafan har du hittat för jävla bild!!!

Dumma dig!!!! hahahahaha

2008-11-25 @ 15:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0