Fredag

Jaha, redan fredag!!! Härligt!
Igår så tvättade jag(igen...) tog en dusch, och tittade på tv... Kollade på EMA, och jag är så imponerad över ljussättningen! Det var så mäktigt! Att man kan få till det så bra, är helt otroligt!!!
Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och titta på Idol, och fredag hela veckan...
Imorgon tror jag att det är kalas för Nora, men jag har inte blivit inbjuden...?! Har inte pratat med någon av Fam.Engström/Johannesson, vilket är väldigt ovanligt... Får man ingen inbjudan, så får jag väl våldgästa!=)

Har precis kommit tillbaks från lunchen, va förbi ICA och köpte fredagsfika, fick bli Maritas favvomuffins! bara för att hon inte är här! =)
Hoffa blir så glad när man kommer hem, och ledsen när man går... Men, Jocke kommer ju hem bara nån timme efter min lunch, så han klarar sig nog! Snacka om att det är race när man kommer hem, upp i soffan, ner från soffan, upp i fönstret, osv... Hehe... Han gillar även att leka med Ikeapåsen, han gömmer råttan, i påsen, och kastar sig över.. haha, jag tror att han gillar prasslet! =) Jag tycker att han har vuxit otroligt mycket, han äter som en häst, och har blivit lång och stilig! Han ser även ut att bli mer och mer grå!=) Söta lilla Hoffis!

Melina!!!! Hur går det, blir det någon bebis???

Kommentarer
Postat av: Emilie

ÅH! jag vill se honom!!!!!!!

Vi kommer förbi i helgen och tittar på honom en sväng=)

2008-11-07 @ 16:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0