Fredag = Teamfest!

Japp, idag är det kalas, även imorgon... Kommer att bli en hård helg... skulle ju behöva städa, och julpynta med.. Kanske hinner klämma in det mellan alla fester, och målning i källaren?!
Hade fått hem 6st stora-smala paket hem idag, det var alla korten jag framkallat! fick inte ens plats i brevlådan, på postgubben hade lämnat allt på bron! Ojojoj... Det var rätt många!! haha...
Jag öppnade 3 paket på lunchen, och de snabbkollade igenom rätt många kort! =) Så äntligen har jag lite (mycket) bilder att pyssla med igen!
Många av korten var på huset, före-och-efter-bilder, dom är rätt roliga att titta på!=) För Fyfan så det såg ut alltså! Usch...Tog ju med kameran när vi va och tittade på huset första gången, och det var VIDRIGT, rent ut sagt.. Usch... Men NU är det fint, riktigt fint! =)

Igår gick jag, Marita och Sara till Mellis, och gav söt-Nelly presenter från oss på jobbet! Hehe, hon märkte inte så mycket, sov typ hela tiden vi va där, men MammaMelina blev glad, och tackade så mycket! Jag satt med henne(nelly alltså.. =)) i famnen hela tiden nästan..! Myyys! ♥
Hoppas dom kommer förbi ikväll på team-festen och säger hej och visar upp underverket för dom andra!=)
Annars skulle hon nog komma någon gång nästa vecka...

Stress, måste hem och duscha och byta om efter jobbet, dumt att jag är så fruktansvärt morgontrött, ananrs hade jag kunant duschat imorse... Men jag får skylla mig själv!

Vad ska ni hitta på i helgen då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0