Dålig uppdatering...

Sorry!
Helgen har varit kanon!!! Fredagen åkte vi från Stugun vid 10, sen direkt till spakliniken i Östersund!
Där började jag med en ansiktsbehandling på 50min, vilket var heeeelt underbart!!!
Efter det slappade vi i relaxen, och tillslut var det lunch-time! skinksallad, bröd och vatten! Supergott!! =)
Tror inte vi druckit så mycket vatten som vi gjorde den dagen...!
Efter det hade jag en helkroppsmassage! Också heeelt underbart! Sen hoppade vi ner i bubbelpoolen, och efter det började klockan bli mycket! Så då var de bara att slänga sig i duschen, och göra sig iordning! Vi kom ut därifrån typ 18, då dom stängde! Hehe, en HELDAG på spa!!
Gick på stan en sväng, och letade partyoutfits till dom som skulle på kalas dagen efter, och sen gick vi på Plaza och åt middag och drack öl och vin! Det var afterwork-priser, så förrätt och varmrätt,2öl,1glas vin, och kaffe gick på 227kr!!! Helt otroligt! Tog bussen hem vid 22, och mötte upp Jocke mfl på lappa. Han bjöd oss alla på drinkar och öl!
En lyckad kväll!
Lördagen kändes inte lika lyckad... Kände mig inte direkt bakis, men var trött och seg...
Men Eric kom och skulle sova hos oss, hade tagit med sig playstation och junior-Buzz, så vi bakade pizza, och köpte godis, COLA, chips och dipp, och spelade tv-spel hela kvällen! Sen kom resten av familjen Engström/Johannesson och hälsade på!
Eric fick vara uppe hur länge han ville, så vid 22.30 kröp han i säng! Och jag och Jocke tittade på "postman", men orkade inte se hela, så vi gick och la oss efter tolv...
Söndagen var bättre, pigg som en lärka, och hann med rätt mycket, städa, hälsa på Melina och Ante, och myste med LillaNelly, middag hos Åsa och Reine (åhh, så gott det var!!!) och sen hem, och mysa!
De va den helgen!

Och idag är det onsdag, halva veckan passerad! Känns bra! Jobbar kväll, så har lyxig sovmorgon!!! Hoffa väcker mig varje morgon när alarmet ringer, igår va han på bushumör, kom med sin lilla råtta upp i sängen, och ville att jag skulle kasta iväg den så han fick jaga! 3ggr orkade jag kansta iväg den, sen gick jag upp... Idag så va han supermysig, låg på mig och spann och gosade!
Idag är det flyttar-kväll på jobbet, så vi ska stanna kvar och äta middag och sedan flytta runt lite bord och byta lite platser!
Nu är det snart lucia, och då fyller vackra Erika år!(vad önskar du dig sötnos??) 
Undrar vad Cappe ska vara på julkortet i år, nu sist var han stjärngosse, och tidigare har han varit tomte, och pepparkaksgubbe! Han kanske ska vara lucia iår?? =)
                                                                                             
                                                                                
                                                                            

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag önskar mig inget särsklit. Jo en sak och det är att ni ska komma och käka tårta och följa med oss ut på kvällen=) ska försöka få hit lillis också=) pusss

2008-11-19 @ 12:15:45
URL: http://erikastugard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0