...

Vaknade kl 05.00 av att datorn surrade som fasen... gick och stängde av den, och såg att det var väldigt ljust ute... Kikade ut, och fick se till min stora förvåning: SNÖ!



Fan va roligt å gå ut idag, blött och slaskigt! Skitväder säger jag bara...

Åsa, Nora och Eric kom ner igår, och vi pysslade klart med korten, och Eric gjorde ett kort till sin faster i Katrineholm! (min mor)
En liten sneak peek:  
Det vart väldigt bra iaf! skönt att det äntligen snart är helg! Har varit på så dåligt humör hela veckan pga vädret... 
I helgen ska jag nog bara ta det lugnt! Ska kolla på fotboll, Stuguns första hemma match. ( på hemmaplan..) 
Sen har jag inget mer planerat! Skönt!

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag ska se på fotboll och på söndag har våra knattar match!

2008-05-15 @ 11:24:28
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0