snart sluuut...

på arbetsdagen, och dax för helg!!! Det bästa är att SOLEN SKINER! I LOVE IT!
Planer för helgen:
Fredag: Middag och bio i stan
Lördag: Fotbollsmatch, och sedan barnvakt till Nora och Eric!
Söndag: SLAPPDAG!

Härlig helg va?! Hoppas bara inte Nora saknar sin mamma alltför mycket, dom ska ju vara borta hela kvällen och kommer inte hem förän på natten, och hon kan bli lite mammig ibland! :) Men det kommer nog gå bra! Inte värt å skriva något annat, då blir väl Åsa så nervös och ställer in hela konserten! :) hehe...

Nä nu blir det inget mer bloggande idag för min del!
Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Åsa

jo du kan tro vad jag gruvar mig hihihi Nej ärligt talat så bekymrar jag mig inte alls är säker på att ni fixar det galant

2008-05-24 @ 01:11:01
Postat av: Erika

Tack gullet, hoppas det går bra att vara barnvakt inte för att jag tror att de inte skulle gå bra.

måste synas snart pusss puss gullet

2008-05-25 @ 00:47:54
URL: http://erikastugard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0