Mätt och belåten!

Nu har jag och Ecke ätit plankstek, och sitter och smaskar i oss godis och popcorn! Kollar på någon film som vi hyrde på ICA, "Artur och minimojerna"...
Jag har inte pratat med min baby sedan han stack upp i helekoptern... Har inte gått att ringa, till nån! J*vla skit telia... Men jag hoppas att det gick bra för han, och att han inte var alltför rädd! :)

Gav förslag till Thove, att hon och jag skulle åka till Strömstad, när jag kommer hem, bara några dagar! Vore helt underbart! Och det lät som att Thovsan tyckte att det var en bra idé! Hon och jag stack iväg, samma vecka som jag fick körkort, till strömstad, och bodde i en stuga på en camping! Vi hade sååå himla mysigt! Men jag fick bara köra bil en bit, hon (som hade haft körkort ett tag) tyckte att jag körde så sakta! Haha, min BudBrutta, hon är en riktig räserförare!!!

Jag längtar till sommaren, semestern och solen...

Nehe, nu har Ecke sagt till mig att "filmen har faktiskt börjat" 4ggr, så det är väl bäst att jag koncentrerar mig på minimojerna...


Kommentarer
Postat av: Trottlan

Haha! Ja, lite söligt blev det, men fan va elak jag är, första veckan du hade körkort å du fick inte köra, din egan bil dessutom. Nä fy för mig! Du får köra heeela vägen den här gången! :)

Men fan va kul stumpan, vi tar't en helg eller så. det va ju himla gött sist, fast krabborna hade gått i ide. :)

Puss

2008-05-16 @ 22:09:06
Postat av: Lina

Åh, den filmen är söt! Men bara första gången man ser den...ok andra åxå då kanske...men sen tycker jag det får räcka...vilken inte barnen gör :)

Kram

2008-05-17 @ 11:09:34
URL: http://gryyynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0